Beiersdorf proizvodi uspješni su diljem svijeta, jer smo stekli povjerenje potrošača. Kako bismo to povjerenje dodatno ojačali, mnogo ulažemo u dermatološka istraživanja i inovativne tehnologije, analize globalnih i lokalnih trendova i dosljedni globalni identitet branda.
Beiersdorf brandovi ujedinjuju svjetske trendove s regionalnim potrebama potrošača, jer ne postoje dva identična tržišta, a potrošački zahtjevi u njezi kože znatno se razlikuju od kontinenta do kontinenta. Provodimo opsežne ankete među potrošačima i vodimo lokalne istraživačke centre za njegu kože kako bismo bili što bliže svojim potrošačima.
Jedan od čimbenika koji utječu na naš globalni uspjeh jest naša sposobnost inovacije. Aktivnosti vezane za istraživanje i razvoj proizvoda oduvijek imaju ključnu ulogu u Beiersdorf organizaciji. Mnogi naši rezultati projekata u području istraživanja i razvoja, poput izuma NIVEA kreme koja 1911. godine predstavlja revoluciju u njezi kože pomogli su nam u postavljanju svjetskih standarda.