Hansaplast

Brand br. 1 među flasterima u Europi

Činjenice o brandu

  • Hansaplast

    1922. godine Hansaplast je prvi u flaster ugradio gazu
    Tada i sada, Hansaplast je stručnjak broj 1 u zbrinjavanju rana
    Tržišni lider u više od 20 zemalja širom svijeta
    Široka paleta proizvoda - od proizvoda za zbrinjavanje rana, toplinsku terapiju,njegu stopala do proizvoda za zaštitu od buke
    Brand je i danas poznat po svojoj inovativnosti

    Revolucionarno zbrinjavanje rana

    Danas se to uzima zdravo za gotovo. 1922. godine to je predstavljalo inovaciju. Hansaplast je prvi flaster koji sadržava i gazu, što ga čini prikladnim za zbrinjavanje otvorenih rana. To je obilježio nastajanje branda i danas poznatog po inovativnosti, s vodootpornim, elastičnim, a izrazito jakim flasterima, flasterima za osjetljivu kožu, toplinskim flasterima, flasterima za stopala i proizvodima za njegu stopala.